Uslovi prodaje
Kompanija „DMM advertajzing“ bavi se internet trgovinom, odnosno prodajom štampanih slika na Canvas Italijanskom platnu.
Cene naših slika jasno su istaknute pored fotografija proizvoda. Cene su izražene u dinarima. Plaćanje robe koja je poručene preko naše „Internet prodavnice“ vrši se isključivo gotovinom i to po prijemu robe (plaćanje pouzećem). Troškove dostave plaća Kupac ukoliko cene poručene robe nije jednaka ili veća od 4000 dinara. Ukoliko Kupac želi neki drugi vid plaćanja neophodno je da nas kontaktira putem telefona ili mejla. Sve kontakt informacije možete videti klikom na link Kontakt.
Pravo poručivanja imaju sva punoletna lica, jedini uslov je da je adresa isporuke na teritoriji Republike Srbije.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Kupac ima pravo na REKLAMACIJU. Kupac može u roku od 14 dana od dana kada je primio robu jednostrano raskinuti ugovor bez navođenja razloga raskida. U slučaju jednostranog raskida ugovora od strane Kupca, uplaćena sredstva će biti vraćena na račun kupca najkasnije u roku od 14 dana od dana raskida ugovora. U slučaju vraćanja poručene robe troškove poštarine snosi Kupac.
Na osnovu odredbe čl.12.i čl.26.Zakona o zaštiti potrosača (Sl.glasnikRS 88/2021) svoje cenjene potrosačekoji robu kupuju putem naše Internet prodavnice www.dmm.rs
OBAVEŠTAVAMO
- da se prodaja robe putem naseg sajta obavlja u okviru registrovane delatnosti naše firme čije je ime jasno istaknuto na dnu svake stranice, zajedno sa adresom za izjavljivanje reklamacije.
- da se osnovna obeležja robe mogu naći na našem sajtu.
- da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnikRS,br.62/2014) kupovina preko naše prodajne Internet stranice smatra prodajom na daljinu.
- da roba koja se prodaje putem našeg Internet sajta poseduje svojstva potrebna za redovnu upotebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji;
- da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal;
- da su sve cene izražene u dinarima, bez PDV-a, jer naša agencija nije u sistemu PDV (na osnovu šifre delatnosti iz APR-a)
- da kupljenu robu isporučujemo u roku od 5 do 7 radnih dana putem izabrane kurirske službe, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE.
- da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i/ ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na našem sajtu;
- da potrošač robu koju kupuje putem našeg Internet sajta može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke.
- da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster PORUČI preuzima obavezu plaćanja naručene robe;
- da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom;
- da je naša Internet prodaja dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru.Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, beznaknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove da bi se roba saobrazila ugovoru (troškovi preuzimanja i isporuke) snosi sajt.
- da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal zameni za drugiartikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 14 dana, kako je to definisano na sajtu, na adresi naznačenoj na sajtu.
- da u slučaju prijema robe potrošač istu ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana. Na osnovu prava potrošača na odustajanje.
- da za robu koja je poručena putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju. Način i postupak reklamacije možete pronaći na strani REKLAMACIJA.
REKLAMACIJE
Reklamacije na oštećenje u transportu.
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite isporučiocu robe ili na brojeve telefona koji se nalaze na sajtu.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije da isporučena roba ne odgovara naručenoj, ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24 časa od trenutka prijema robe, pozovete telefonom, ili pošaljete mejl sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na našu e-mail adresu i opišete kakav problem imate. U skladu sa situacijom, preduzećemo neophodne korake. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije i obavestiti vas o daljem postupku. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije 15 dana od trenutka prijave iste.
Trgovac je dužan da učestvuje u vansudskom rešavanju potrošačkih sporova pred telom, prema Zakonu o zaštiti potrošača, član 151, stav 2.